Spændende mulighed som Salgs- og Rekrutteringsassistent i bygge- og anlægsbranchen i Vestsjælland.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

JobTeam Byg Vestsjælland er en del af et landsdækkende Vikar- og Rekrutterings bureau med hovedkontor i Esbjerg.

På landsplan har vi både interne afdelinger samt franchiseafdelinger indenfor fagområderne Byg, Metal, Kontor og Ufaglært.


Lige nu søger vi en resultatorienteret Salgs- og Rekrutteringsassistent, som brænder for at arbejde med rekrutteringsprocessen fra start til slut.

I Byg afdelingen rekrutterer vi kandidater indenfor bygge- og anlægsbranchen for vores faste samt nye samarbejdspartnere i Vestsjællands området.

Afdelingen ligge i natur skønne omgivelser ude fra Ruds Vedby på Vestsjælland, der er en lille afdeling med kun 1 kollega. Du vil som medarbejder være med til at bygge afdelingen op, og få en stor indflydelse på din egen hverdag.

I stillingen som Salgs- og Rekrutteringsassistent får du ansvaret for en bred vifte af opgaver i hverdagen, som du løser på egen hånd eller i samarbejde med din kollega i afdelingen.


Arbejdstiden ligger mandag-torsdag kl. 08.00-16.00 og fredag kl. 08.00-15.30.

Der er mulighed for hjemmearbejdsdage.

Hver 6. uge afholdes der fælles kursus dag samt fællesmøde med hele koncernen, i Esbjerg over 2 dage.


Arbejdsopgaver
  1. Screening af kandidater
  2. Udarbejdelse af kandidatprofiler
  3. Ringe på stillingsopslag
  4. Salgsarbejde via telefon
  5. Annoncering (bruge sociale medier - Facebook, Linkedin)
  6. Telefon- og e-mail korrespondance
  7. Administrative opgaver
  8. Kundebesøg på sigt
  9. Ad hoc opgaver


Faglige kvalifikationer
  1. Du kan have en baggrund som kontorassistent, en administrationsbachelor eller som salgsassistent fra detailbranchen, blot du har erhvervserfaring indenfor salg og administration
  2. Har du en håndværkmæssig baggrund er det en fordel
  3. Du er vant til at bruge sociale medier
  4. Du har erfaring med Sharepoint, Outlook, Excel på brugerniveau. Har du erfaring med Canva er dette et plus
  5. Du er vant til at arbejde med deadlines og KPI'er
  6. Du taler og forstår dansk


Personlige kvalifikationer
  1. Du er struktureret, systematisk og har et stort overblik
  2. Du er proaktiv og nysgerrig efter viden
  3. Du følger opgaver til dørs, og tager ansvar for egne opgaver
  4. Du er udadvendt og engageret
  5. Du er resultatorienteret og har et stort drive
  6. Du kan samarbejde med din kollega for at nå et fælles mål


Andre kvalifikationer
  1. Grundløn inkl. pension
  2. Sociale arrangementer som f.eks. bowling arrangement, sommerudflugt, julefrokost for hele koncernen og juleafslutning
  3. Julegave
  4. Godt internt kollegialt arbejdsmiljø


Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du sende ansøgning samt CV med billede til leder for afdelingen Kasper Sewohl på { Email } Eller ring på { Phone } hvis du har yderlige spørgsmål.


Opstart vil være d. 1 September.

Samtaler afholdes løbende.


Vi glæder os til at modtage din ansøgning!


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Fulbyvej, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6086565

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet